Чутлива взаємодія між учителем і дитиною допомагає краще вивчити нову мову

Маленькі діти легко запам'ятовують нові слова, коли взаємодіють зі своїми батьками, бабусями і дідусями, однолітками або вихователями. Вивчення нової мови з навчальних відеороликів відчутного результату не дає. До такого результату прийшли дослідники з Університету Вашингтона, ці результати були опубліковані в журналі «Розвиток дитини».

Важливим ключем у вивченні нової мови є взаємодія і чуйність: коли дитина пізнає нові слова в процесі спілкування, навіть якщо це спілкування відбувається по відеозв'язку. Тобто популярне, в даний час, навчання по скайпу має кращий результат, ніж навчання по записаним відеороликів.

У цьому невеликому дослідженні взяли участь трохи більше 30 дітей, 2-х річного віку, яких розділили на три групи. Одна група дітей вивчала нові слова безпосередньо в процесі спілкування з педагогом, друга група вивчала нові слова в процесі спілкування по відеозв'язку, а третій групі запропонували вивчити нові слова за раніше записаному відеоролику.

Діти засвоїли нові слова тільки тоді, коли у них була безпосередня взаємодія з учителем, в тому числі і по відеозв'язку. І не змогли засвоїти нових слів із раніше записаних відеороликів.

Це дослідження показує важливість взаємодії і чуйності під час вивчення нової мови. Діти мають менше шансів вивчити новий матеріал, коли у них немає живої взаємодії.


Переглядів: 551
Також в цьому розділі: