Які відкриття зробив Ньютон?

Цілісна картина світу, створена великим англійським вченим Ісааком Ньютоном, до сих пір вражає вчених. Заслуга Ньютона в тому, що відкритим їм законам підпорядковуються як величезні небесні тіла, так і дрібні піщинки, гнані вітром.

Ісаак Ньютон народився в Англії 4 січня 1643 року. У 26 років він став професором математики і фізики і 27 років займався викладацькою роботою. У перші роки своєї наукової діяльності він зацікавився оптикою, де зробив чимало відкриттів. Ним був власноруч виготовлений перший дзеркальний телескоп, який збільшував в 40 разів (на ті часи величина чимала).

З 1676 Ньютон зайнявся вивченням механіки. Основні відкриття в цій галузі вчений виклав у монументальній праці «Математичні початки натуральної філософії». В «Засадах» було розказано все, що було відомо про найпростіші форми руху матерії. Вчення Ньютона про простір, масі і силі мало величезне значення для подальшого розвитку фізики. Тільки відкриття 20 століття, особливо Ейнштейна, показали обмеженість законів, на яких була побудована теорія класичної механіки Ньютона. Але незважаючи на це, класична механіка втратила свого практичного значення.

Ісаак Ньютон виклав закон всесвітнього тяжіння і три закони механіки, які стали основою класичної механіки. Він дав теорію руху небесних тіл, створивши основи небесної механіки. Він розробив диференціальне та інтегральне числення, зробив багато відкриттів в науці оптиці і теорії кольору, розробив ряд інших математичних і фізичних теорії. Наукові праці Ньютона набагато випередили загальний науковий рівень його часу, і тому багато хто з них були малозрозумілі сучасникам. Багато його гіпотези і передбачення виявилися пророчими, наприклад, відхилення світла в поле тяжіння, явище поляризації світла, взаємоперетворенням світла і речовини, гіпотеза про сплюснутости Землі біля полюсів і ін.

Переглядів: 41