Вимоги до особистості викладача в школі саморозвитку Монтессорі

Педагогічний метод Монтессорі визнаний у всьому світі. Він заснований на довірі до дитини і її саморозвитку. Але ця технологія вимагає і нового вчителя. Майбутній монтессорі-учитель повинен підготувати себе до майбутньої роботи. Головною якістю такого педагога має бути розвинена уява. Учитель вірить у дитину, вірить, що вона обов'язково відкриє себе в якій-небудь справі. Педагог-монтессорі бачить дитину, що живе в духовному світі. Він допомагає знайти те діло, яке є найбільш близьким її природному сприйняттю. І тоді дитина відкриє свою справжню сутність.

Педагог повинен розуміти, відчувати психологію дитини, уміти знайти індивідуальний підхід. Учитель не робить нічого за дитину, він допомагає учневі досягати всього самостійно. У дитини з'являється незалежність і вміння повністю відповідати за свої вчинки. Педагог-монтессорі є спостерігачем, дослідником. Якщо учень вирішує почати освоєння нової програми, то вчитель пропонує йому потрібний навчальний матеріал. Педагог дбайливо поводиться з психікою дитини і не створює несподіваних стресових ситуацій.

Монтессоровский вчитель ретельно і вимогливо ставиться до свого зовнішнього вигляду, стежить за інтонаціями в голосі. Неприпустимий різкий тон, окрики.

Діти, що знаходяться поруч з учителем, повинні відчувати повагу до себе, любов, втіху. Учитель на роботі завжди бадьорий і життєрадісний. Активність педагога повинна спрямовуватися не на дитину, а на повну повагу до її душі і явищ життя.

Мета і завдання педагогічного методу Монтессорі.

Школа Марії Монтессорі своєю основною метою вважала створення обстановки для природного процесу саморозвитку, формування оточення, яке буде цьому допомагати. Перед дітьми ставилися наступні завдання:
1. Побудіть дитини якомога раніше обрати свій шлях, зробити вибір улюблених занять.
2. Навчіть правильно сприймати свободу і довіру.
3. Прищепіть потребу в порядку, навчити дитину створювати його навколо себе і постійно підтримувати.
4. Навчіть поважати закон з раннього дитинства.
5. Прищепіть шанобливу поведінку і терпимість щодо оточуючих людей.
6. Розвивайте в дитині почуття гідності, розумної любові і поваги до себе.
7. Виховуйте силу волі людини з раннього дитинства, виробляйте адекватну поведінку в будь-якій життєвій ситуації.
8. Формуйте культуру поведінки по відношенню до предметів, що є частиною оточення.
9. Учіть дитини з самого раннього дитинства самостійно планувати свої справи і досягати наміченої мети.


Виконання цих завдань повинно проводиться регулярно і невідступно. Тільки систематичні дії дозволять побачити позитивні результати. Кожна дитина повинна отримати шанс на щасливе і успішне життя.


Переглядів: 1467
Також в цьому розділі: