Дитина 7 місяців

У 7 місяців дитина добре переступає ногами. Сидить без опори. Сидячи, самостійно нахиляє і випрямляє тулуб. Встає на коліна, чіпляючись за сітку ліжка. Вільно повертається зі спини на живіт і назад. Повзає рачки в різних напрямках. Подовгу вправляється у своїх навичках. Розгойдується на стільчику-гойдалці.

В кінці 7 місяці дитина повинна вміти пити з чашки, яку тримає дорослий, їсти з ложки. Висловлює активне невдоволення, коли голодна. Після їжі кидає пляшку на підлогу. Кидає іграшки попереду себе, нахилившись, дістає. Кидання предметів на підлогу - улюблене заняття маляти у віці 7 місяців. Грає ручками перед собою. Грає в хованки, закриваючи долоньками обличчя. Вдаряє рукою по воді, коли купається. Збирає крихти хліба пучкою. Тягнеться сам за іграшкою. Лиже іграшки, торкає яснами, трясе. Зриває серветку, знаходячи під нею іграшку. За однією викладає дрібні іграшки з коробочки. Кидає іграшку і стежить за нею. Іграшки перекладає з руки в руку, стукає ними, розмахує.

Також протягом 7 місяця продовжує посилюватися розуміння мови. Дитина на питання: «Де тю-тю?» - Сміється. «А де ля-ля?» - Дивиться на місце, де постійно перебуває предмет. Дитина 7 місяців не завжди однаково реагує на одні і ті ж слова: потрібно, щоб вона знаходилася в одній і тій же ситуації, чула слово від певної людини, щоб слово вимовлялося з певною інтонацією, супроводжувалося певним жестом.

У період 7 місяця дитина довго лепече, повторно вимовляє одні й ті ж склади. Каже «ба-ба, ма-ма, па-па-па, а-ля-ля, ва-ва»; склади і їх поєднання не співставні ще з поняттям. У 7 місяців у дітей з'являється особливий інтерес до звуків, які сама вимовляє. У кожної дитини є лише 2-3 склади, які вона кратно, повторно вимовляє.

До кінця 7 місяця з'являються перші досягнення причинно-наслідкових зв'язків. Якщо кидає предмет, то дуже уважно стежить, куди він подівся. Коли хоче їсти, дивиться в бік кухні. Відчуває активний інтерес до подій на вулиці.

Пам'ять ще не розвинена: якщо заховати предмет, дитина навряд чи буде його шукати. І тим не менш пам'ять поступово розвивається. У 7 місяців починають формуватися дії до співвідношення. Це дії, мета яких полягає у приведенні двох або декількох предметів або їх частин у певні просторові взаємини (складання пірамідок з кілець, використання усіляких збірно-розбірних іграшок, закривання коробок кришками). Співвідносяться дії вимагають урахування властивостей предмета, підбору відповідно до їх формою і величиною або розташування в якомусь порядку.

У другому півріччі життя дитина вступає в новий етап розвитку. Вона почала опановувати маніпулятивну діяльністю, яка буде провідною в її психічному розвитку до трирічного віку. Спілкування з дорослим теж перетворилося, стало «діловим», і тепер воно обслуговує предметно-маніпулятивну діяльність. Завдяки цьому перетворенню дитина опановує новими засобами спілкування, вчиться діяти за зразком, орієнтуватися на оцінку дорослого, що готує її до оволодіння специфічними предметними діями і мовою.

Вага хлопчика 7,9 - 8,7 кг.
Вага дівчинки 7,4 - 8,1 кг.
Зріст хлопчика 68 - 70 см.
Зріст дівчинки 67 - 68 см.


Переглядів: 385
Також в цьому розділі:





   Яндекс.Метрика