Дослідження показують, що багато дітей бажають не снідати перед школою. А адже здоровий і своєчасний сніданок так само важливий, як і зібраний портфель.
Раннє навчання формувалося спочатку як напрям допомоги дітям , які або відстають у розвитку, або належать до групи ризику, тобто їм з великою ймовірністю загрожує відставання у розвитку. Тільки в самий останній час методами раннього навчання зацікавилися батьки здорових дітей.
Вчені досі не мають загальновизнаною теорією інтелекту. Правда, практичні психологи можуть непогано міряти інтелект у дорослих людей і дітей старше 3 років. Спрощено кажучи, під інтелектом розуміються знання, якими володіє людина, і її вміння вирішувати проблемні завдання, використовуючи ці знання. Але як ці знання систематизовані, як вони організовані? Якщо знань багато, але вони в повному безладі, толку від них мало.
У цьому віці деякі діти стають вже захопленими збирачами - не без допомоги дорослих, звичайно. Чим досвідченіший малюк у справі складання картинок, тим більше "одноразовим" (тобто дешевим і нестійким) може бути пазл. Але все ж, як показує досвід, років до 5-6 повернення до однієї і тієї ж картинці (як і до книжки) дуже властиво дитині. Вже знаючи конкретний пазл вздовж і поперек, дитина може задавати нові питання по сюжету (якщо він досить ємний), придумувати репліки всім героям намальованої історії (і просити про це вас), а іноді - просто відпочивати, складаючи шматочки.
Досліди зі складання пазлів для дітей віком від 1 до 2,5 років добре проводити на дерев'яних пазлах. А їх - саме пазли, притому якісні - вдається зустріти у продажу нечасто. Та й з картонними пазлами на 6-15 елементів справа йде не так добре: нам вдалося виявити всього декілька виробників, чиї вироби відрізняли б міцність елементів і високу якість зображень. Серед них видавництво "Дрофа", підрозділ якої "Дрофа-медіа " спеціалізується якраз на іграх для дітей. Будьте уважні: пазли тут можуть ховатися під різними назвами - "розвиваючі рамки" (є дуже великі і менші 10 елементів), "розвиваюча мозаїка" , " максі пазли" (15 шматочків) .
Перш ніж дістатися до "справжніх" пазлів, маляті належить освоїти як мінімум дві операції: підбирати шматочки зображення і власне з'єднувати детальки "пазловим" способом. Потренувати другий навик, а також розширити знання про навколишній світ і захоплююче пограти можна з книжками із серії "Збери ланцюжок" видавництва "Мозаїка - Синтез". З картонних сторінок виймаються шматочки-пазли (машинки, домашні тварини, тварини Африки тощо), які можна з'єднати один з одним у будь-якій послідовності, а потім повернути на їх законне місце. Книжки рекомендовані дітям від 3 років, але, на наш погляд, будуть дуже до речі вже півторарічному малюку.
Сьогодні ці розвиваючі посібники є в кожному будинку, де росте малюк. Зрозумілий будь-яким батькам принцип гри - скласти картинку з шматочків - зробив пазли ( від англ. Puzzle - розрізні картинки) однією з найпопулярніших " розвивалок ". Їх часто купують самі, часто отримують у подарунок, при цьому не завжди співвідносячи складність головоломки з віком малюка. Спробуємо розібратися, що з різноманіття ігор- пазлів підійде вашій дитині.
Історія про те, що якщо слухати класичну музику, дитина стане розумнішою, є самою стійкою. Вона передається з уст в уста, про неї пишеться в журналах та інтернеті. Це історія бере свій початок від неправильного тлумачення дослідження, яке було опубліковано ще в 1993 році. Проте все ж є докази того, що музика може допомогти дитині стати розумнішою. Так, наприклад, згідно з одним дослідженням, було доведено, що якщо дитина активно музицирує (не як пасивний слухач) від 30 хвилин до 1 години на тиждень, її інтелект, психологічний стан і успішність у школі покращується.
Аспарагин - амінокислота, яка потрібна людському організму для нормального функціонування нервової системи. Дослідники з Університету Монреаля і лікарні Сент-Жюстін пішли далі і довели, що ця амінокислота має важливе значення для нормального розвитку мозку.
Британські вчені підтримують теорію: відтворення музики під час вагітності може сприяти розвитку хорошого слуху у дитини. Так, наприклад, мелодія " Twinkle Twinkle Little Star " викликала підвищену мозкову активність у немовлят, матері яких включали музику своїм діткам, які перебувають в утробі.
 
Сторінка 1 з 4 1 2 3 4 > >>