При підтягуванні за руки дитина в 6 місяців сідає і піднімається на ноги, з підтримкою намагається переступати ніжками. Пересувається по манежу, переставляючи руки і трохи підповзаючи. Перевертається з живота на спину і дуже багато практикується в цьому вмінні. Повзає, підтягуючись на руках. Дістає однією рукою предмет, при цьому утримує тіло на іншій руці або лікті. Сидить без підтримки.
Дитина в кінці 5 місяця стійко стоїть всією ступнею при підтримці під мишки, переступає ніжками. Може сидіти нетривалий час, тримаючись за що-небудь обома руками. Довго лежить на животі, піднявши корпус, спираючись на долоні випрямлених рук. Намагається перевертатися зі спини на живіт. Якщо міцно тримати руку, натискаючи на підошву, вона розпрямить ноги і сильно просунеться вперед. Активно брикається.
Під час неспання у віці 4 місяців у дитини часто і легко виникає «комплекс пожвавлення». Малюк сова ніжками і ручками, показуючи пожвавлення і радість. Піднімає ноги догори, швидко їх випрямляє. Лежачи на животі, спирається на передпліччя, може, упираючись руками в матрац, злегка підняти тулуб. Самостійно повертається на бочок.
Дитина в 3 місяці вільно утримує головку у вертикальному положенні на руках дорослого протягом 30 секунд. Обсяг рухів у кінцівках наростає, особливо в плечових суглобах. Малюк частіше піднімає руки вище горизонтального рівня. Лежачи на животі, піднімає тулуб, спираючись на лікті і передпліччя, і високо піднімає голову, утримуючи її в такому положенні до 1 хвилини.
Дитина в 2 місяці все ще безпорадна, хоча поступово збільшується обсяг активних рухів. Вона частіше відводить руки в сторони, піднімає їх вище горизонтального рівня, повертає голову в бік. Утримує головку у вертикальному положенні, але не постійно, головка все ще теліпається. Лежачи на животі, головку утримує по середній лінії. До кінця 2 місяці дитина повинна відривати головку від поверхні не менш ніж на 5 секунд.
У одномісячної дитини руки зігнуті у всіх суглобах, кулачки стиснуті, великий пальчик всередині кулачка, ноги також зігнуті. Одномісячне маля ще не може координувати свої дії, у нього яскраво виражені всі безумовні рефлекси.
Основне завдання розвитку дитини в цьому віці - навчитися ходити за дорослими, ходити в прямому напрямку, ходити по доріжці, повзати, прокатувати м'яч дорослому.
Ранній розвиток малюка - це розвиток фізичних і творчих здібностей малюка, а також його емоційної сфери. Перші три роки життя дитини - унікальний період для того, щоб закласти міцну основу для подальшого розвитку. Саме в цей період у малюка бурхливо розвиваються мозкові клітини. Вченими доведено, що в перші шість місяців мозок немовляти досягає свого розвитку на 50%, до трьох років структура мозку сформована на 70-80%. У перші шість років життя дитина отримує інформації більше, ніж за весь подальший період. У ці роки малюк з легкістю засвоює інформацію - не пропустіть момент раннього розвитку малюка.
Деякі діти переносять процес прорізування зубів без будь-яких проблем, для інших прорізування зубів є болючим і досить тривалим процесом. Почервонілі і опухлі ясна, неспокійна поведінка, безсонні ночі, відсутність апетиту, капризи - все це є ознакою того, що у вашої дитини ріжуться зуби.
Відразу після виписки з пологового будинку молоду маму з новонародженою дитиною відвідують патронажна сестра і педіатр. Вони розкажуть, як поводитися в тій чи іншій ситуації, дадуть чимало слушних порад, як правильно годувати і купати новонародженого дитини, виконувати інші необхідні процедури. Скористайтеся можливістю і, не соромлячись, задайте їм побільше хвилюючих питань про дитинку.
 
Сторінка 3 з 4 << < 1 2 3 4 > >>