Мова є складовою частиною особистості малюка. Вона включає в себе усну мову, слово, і всі комунікаційні елементи - елементи зв'язку між людськими істотами, зокрема, читання і письмо. Ми побачимо пізніше, в якій залежності від розвитку мови знаходяться шкільні досягнення дитини і якою мірою її труднощі при навчанні пов'язані з порушеннями можливостей придбання навичок читання і письма, що, на жаль, останнім часом спостерігається все частіше і частіше.
Формування і розвиток мовлення залежить від навколишньої обстановки і умов, в яких відбувається навчання. Обстановка складається з глибини відносин, які закладаються, формуються і тримаються не стільки на словах, скільки на любові, прихильності, теплі, які оточуючують дитину.
До року дитина вміє говорити 3 або 4 осмислених слова: мама, тато, на, ням-ням. Ці слова вона вимовляє більш-менш чисто, але вона розуміє назви багатьох інших предметів або навіть дій, які чує від вас, і вміє вимовляти багато складів або сполучень складів, незрозумілих для нас, але повних сенсу для неї.
Мова є складовою частиною особистості малюка. Вона включає в себе усну мову, слово, і всі комунікаційні елементи - елементи зв'язку між людськими істотами, зокрема, читання і письмо.
У вас з'явився малюк, і в міру його дорослішання ви все частіше будете задаватися питанням як же його розвивати і з чого почати. До кожної дитини потрібен індивідуальний підхід. Тому тільки вам вирішувати з чого ви почнете.