У дошкільному віці необхідно проводити роботу з розвитку дрібної моторики і координації рухів рук. Пам'ятайте, що малюкам від року до трьох вправи даються в спрощеному варіанті, доступні їхньому віку. Більш старшим дітям завдання можна ускладнити. Робота з розвитку руху рук повинна проводитися регулярно, тільки тоді буде досягнутий найбільший ефект від вправ. Завдання повинні приносити дитині радість, не допускайте нудьги і перевтоми.
Уміння писати - складний координаційний навик, який вимагає злагодженої роботи дрібних м'язів кисті, усієї руки, правильної координації рухів всього тіла. Оволодіння навичкою письма - тривалий і трудомісткий процес, який не всім дітям дається легко.
Вже ні для кого не секрет, що розвиток руки дитини знаходиться в тісному зв'язку з розвитком її мови і мислення.
Рухи пальців і кистей рук дитини мають особливий розвиваючий вплив. Як ви пам'ятаєте, у новонародженого кисті завжди стиснуті в кулачки, і якщо дорослий вкладає свої вказівні пальці в долоні дитини, той їх щільно стискає. Малюка можна навіть небагато підняти. Однак ці маніпуляції дитина робить на рефлекторному рівні, її дії ще не досягли високого мозкового контролю, який дозволяє згодом свідомо виконувати рухи.
Основні цілі гри:
Закріплювати вміння розрізняти і правильно називати коло, квадрат, трикутник, порівнювати предмети по висоті, ширині. Уточнити назву дерев, тварин, що живуть у лісі. Закріпити поняття один і багато. Використовувати прийменники за призначенням: «в», «на», «над». Розвивати почуття композиції. Наклеювати готові форми в певному порядку, по всьому аркушу.
Основні цілі гри:
Закріплення геометричних форм: коло, квадрат, трикутник. Закріплення вміння відгадувати загадки і викладати їх з геометричних форм. Вміти виділяти геометричну форму з правильного предмета. Закріплювати вміння наклеювати частини предмета, правильно розташовувати їх на аркуші паперу. Вміти акуратно працювати.
Основні цілі гри:
Закріплювати вміння дітей уважно слухати. Правильно відповідати на поставлені питання (один, багато). Вчити описувати (качку) за допомогою вихователя, складаючи невелику розповідь. Закріплювати основні кольори. Розвивати конструктивні здібності дітей (будувати парканчик).
Усім батькам хочеться, щоб дитинство їхньої дитини було безхмарним, щоб у неї завжди був гарний настрій. Тому вони балують своїх малюків, дарують їм подарунки. І найчастіше в якості подарунків батьки вибирають іграшки. Але дітям різного віку необхідні і різні ігри. Так які ж дитячі іграшки можна придбати для дівчаток різного віку?